DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 8. august 2011

Nøgleringe

I en butik med brugskunst, stod en kasse med træperler, der var nedsat med 50%. Jeg hapse lige en god håndfuld uden at vide, hvad jeg ville bruge dem til. Det blev til nøgle ringe. Meget simple at lave.



Jeg købte pink bomuldstråd hos Søstrene Grene. Klippede ca 25 cm og lagde snoren dobbelt. For at få den igennem perlerne, satte jeg tape på enderne. På med nøglering (købt hos Panduro Hobby) 3 perler. Tape af igen og binde knude. Sådan.



Når man nu ikke selv kan bruge en milliard nøgleringe, har jeg pakket små æsker som sendes til venner og familie i dag.

23 kommentarer:

  1. Wauh... de bare for fede.
    Super ide, du spytter dem da lige ud af ærmet for tiden.
    Kan man ikke købe en???

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. WAUW... hvor er de fine... skal vi være venner????
    Fed gaveidé!

    Du burde lave en bog med dine ideer... det gør alle andre! Så det kan du også med din energi

    Klem

    SvarSlet
  3. Skøn idé, simpelthen! Det minder mig om, at da sønnike gik på fritidshjem, lavede han knyttede nøgleringe med perler på. Dem har jeg brugt nu i 15 år - og sidste perle er faldet af ...

    SvarSlet
  4. Ja det var en god ide..med en kreativ bog...du kunne jo skrive en sammen med Sussi(Velkommen hos indredning med farver).Hun er også fyldt med gode og kreative ideer.
    Jeg er sikker på at Claus Dalbye vil være intereseret...han gør det jo ikke kun i blomster, men har også sit bogforlag Klematis....:-)
    Så bare gå igang...:-o)


    Super smarte nøgleringe!

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Tak for dit besøg og hilsen på min blog.
    Disse nøgleringe er super søde!
    Rigtig god idé at bruge perlerne til det.
    Og så er det jo slet ikke så svært at kreere dem!

    SvarSlet
  6. Jeg siger også...Wauw... det er da en super god ide Marianne!
    Tak for din hilsen på min blog i fredags. Jeg fik syet et par rensdyr, som jeg håber at få med på et kommende julemarkede:)
    Ha en god aften.
    Kh. mette

    SvarSlet
  7. Sikke en fin lille gave at få tilsendt. De er bare rigtig fine og rart med en nøglering, hvor man lige kan sende afsenderen en tanke :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de skønne - Og de bliver bestemt ikke mindre dårlige af at ligge i den smukke æske:-)

    SvarSlet
  9. Kære Marianne
    Tak for kommentaren.
    Flot, flot og atter flot...
    Du får lige min adresse...:-)
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  10. Sådan, Marianne! Hvor er de fine! Jeg er da så imponeret over alt det, du får nået for tiden! Ene skønne sager!

    SvarSlet
  11. Hvor er de lækre Marianne! Så lælkre farver...

    SvarSlet
  12. De nøkkelringene var riktig så stilige:-)
    Enkle, men samtidig utrolig flotte :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlet
  13. veeeeeeeery niiiiiiiiiiiiiiiice!! :)

    http://traveloguewithlove.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Ja jeg har ikke så mange ord ,men et har jeg WAUUU super flotte ting du der får lavet ja det blev hvist til mange flere ord :-)Hvem vil ikke gerne have en sådan nøglering Kram Else

    SvarSlet
  15. sikken nogle skønne nøgleringe du laver :)

    SvarSlet
  16. Jubiii, nu kom jeg ind på din side igen.

    Super søde nøgleringe.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  17. Hvor er de bare fede :O) Klem Betina

    SvarSlet
  18. Tak for hilsen på min blog - dejligt du fandt vej.
    Skøn ide med nøgleringen - det simple virker altid. Kan man bestille en nøglering med 2 blå/hvidstribet og 1 sort kugle ( det er til sønnen og hans cykelnøgler)? Lægger du en besked direkte hos mig?

    SvarSlet
  19. !!jeg elsker virkeligt din blog her!! hvor fandt du de keramiske kugler?

    SvarSlet
  20. Hvor er de søde - rigtig god ide, og god ide med den lille fine æske også :-)

    SvarSlet
  21. Jeg synes dine nøgleringe er super flotte. Jeg har nu ledt over alt efter lignende perler som jeg skal bruge til en uro, men jeg kan simpelthen ikke finde dem - nogen der kan give et hint om hvor man kan finde sådanne perler eller noget lignende?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar